01.04.2017

Ярмарка педагогічних ідей вчителів економіки

Сучасна освіта перед вчителями економіки ставить задачу не просто дати дітям теоретичну базу економічних знань, але й показати їх практичне застосування за допомогою інноваційних технологій. Тому, 15 березня 2017 року методистом районного методичного кабінету відділу освіти ЯРДА Шульгою Ю.В. на базі Лемешівської ЗОШ проведено ярмарок педагогічних ідей вчителів економіки з теми «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках економіки шляхом використання інноваційних технологій».

На заході були присутні 8 вчителів економіки району, адміністрація школи. Вчитель – методист Лемешівської ЗОШ Бойко Наталія Василівна для вчителів району провела відкритий урок в 11 класі з теми «Макроекономічна нестабільність: інфляція та безробіття», застосовуючи різноманітні інтерактивні прийоми за допомогою ІКТ. Під час уроку учні практично вчилися розуміти й аналізувати події, що відбуваються в економічному житті, знаходити свої шляхи в розв’язанні економічних проблем та розв’язувати економічні задачі. Наталія Василівна практично показала, як можна учнів готувати до самостійного життя, навчаючи їх адаптуватися до вимог ринку праці.
На ярмарку педагогічних ідей вчителі району демонстрували свій фаховий рівень, творчість, надбання презентуючи інноваційні методи, які застосовують на своїх уроках.
Під час заходу педагоги дружньо обмінювалися досвідом, педагогічними знахідками, ідеями щодо впровадження інноваційних технологій на уроках економіки
На заході виступили учні Бойко Н.В., призери обласної учнівської Інтернет-​олімпіади з основ економіки: Бойко Назарій (ІІ місце), учень 11 класу з роботою «Соціально-​психологічний портрет сучасного та успішного підприємця» та Тимченко Роман (ІІІ місце), учень 8 класу з роботою «Назва фірми — справа відповідальна»
Рекомендації:
1. Впроваджувати у свою роботу елементи досвіду учасників районного ярмарку педагогічних ідей вчителів економіки.
2. Провести апробацію педагогічних ідей вчителів економіки щодо впровадження інноваційних технологій, методів та прийомів для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках економіки.
3. Формувати в процесі вивчення економіки соціальні компетентності учнів, економічну культуру та фінансову грамотність.
4. Розвивати творчий потенціал школярів через залучення їх до участі в проектній і дослідницькій роботі, учнівських олімпіадах, конкурсах і турнірах
5. Готувати учнів до свідомого вибору професії через організацію системи профорієнтаційної роботи на уроках та в позаурочний час засобами навчального предмета «Економіка»

Комментариев нет:

Отправить комментарий