05.02.2021

Проект «Інженерний тиждень 2021»: підсумки

З метою розвитку напрямів STEM-освіти, підвищення зацікавленості учнівської молоді природничими науками з  25 січня 2021 року в Україні  вдруге стартував  «Інженерний тиждень».Вдруге ОЗОНЗ «Жоравський НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів -ДНЗ (ясла-садок)» долучився до Всеукраїнського проекту «Інженерний тиждень».  Щоб зацікавити дітей наукою та дати поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу, кабінет біології на цілих п’ять  днів (з 25 по 29 січня)  перетворилася на дослідницьку лабораторію, де кожен учень мав можливість стати науковцем, конструктор та інженером.

П’ятикласники працювали над проектом «Подорож до центру Землі», також подорожували Всесвітом, створивши модель «Наш дім – Сонячна система».

Шестикласники досліджували мешканців океанічних глибин за допомогою створених власноруч ліхтариків, з головою поринувши в проект «Що там в океані?». Обговорювали, чи комфортно морським мешканцям проживати на великих глибинах та у цілковитій темряві. По закінченню експерименту  діти були вражені.  Адже океан ховає в собі стільки таємниць і  досліджувати його так цікаво!

Семикласниця Анастасія Цаплій виготовила інтерактивну іграшку «Круть-верть», її однокласник, Юрій Куліченко – пристрій для визначення сили рослин. 

Найактивнішими були учні 8 класу, Вони працювали над проектами «Моє тіло» і «Тіло людини», з одноразових стаканчиків виготовляли і успішно запускали ракети, з пластикових пляшок робили  насоси  для повітряних кульок, створювали  барометри, інтерактивні іграшки,  і навіть - фонтан Герона.  


Восьмикласники  створювали моделі легень з підручних матеріалів. В хід пішло все : поліетиленові пакети, коктейльні трубочки, скоч, картон, пластикові пляшки, повітряні кульки. На практиці вияснили  що таке пневмоторакс, причини виникнення. В якийсь момент діти відчували себе хірургами-пульманологами, коли усували причину пневмотораксу (заклеювали дірочки в "легенях" скотчем, які виникали під час створення моделей). Наочно! Зрозуміло! Круто!

А який класнючий проект «Вітаміни» презентували дев’ятикласники. Учениця 9 класу Олександра Перекопай  виготовила модель вуха і всі спостерігали , як розповсюджується звук.

Хлопці 10 класу подорожували безмежними просторами Космосу, створюючи проект «Що там в Космосі?».

На протязі п’яти днів діти  креативили, творили, випробували. Звичайно, більшість наших технічних рішень мали біологічне спрямування. Це і не дивно! Ми ж біологи! А біологія плюс техніка - це вже біоніка, наука за якою майбутнє!

Вигадати що-небудь  – для дітей це цікава гра. Здатність до оригінального творчого мислення притаманна майже кожному з них. Сьогодні нас оточує чимало відкриттів, авторами яких стали діти. Зокрема,  це –  пластилін, льодяники від гикавки, фруктове морозиво, шрифт Браєля, пристрій для слабочуючих, дзвінок, калькулятор. 

Головне підтримувати дитячі ідеї

І хтозна, які винаходи наших вундеркіндів чекають на нас у майбутньому!

Комментариев нет:

Отправить комментарий